Syukran DPMD 2009

Rabu, 9 September 2009

ALHAMDULILLAH...Selesai juga program Majlis Kesyukuran & Sambutan Nuzul Quran(syukran) untuk tahun 2009 ni...x de benda yang aku nak banggakan kerana program ni lebih kepada untuk meraikan orang yang najah bg sessi 08/09...Yang aku leh citer sebab aku pengerusi umum dlm program ni...2 sbb aku stay n join smp program habis...Nak kata aku join sebab dapat cenderahati,x mungkin la sebab aku x najah sessi 08/09...so aku join sebab ada tanggungjawab & kerja yg perlu diuruskan(jadi pengerusi umum)...Kalau x jadi pengerusi,mayby aku join sampai solat terawih je kot...Aturcara yang ada ringkas je,iftar jamaie n solat terawih berjemaah..Lepas 2 bru mula program penyampaian cenderahati kepada mereka yang layak...Program leh kata meriah gak la walaupun x ramai yang datang...Persembahan nasyid pun ada...Kalau nak ikut hati mmg sedih sbb x najah thn dua ni...Tapi ape kan daya,semua telah tertulis n mayby ada hikmah dalam kegagalan yang aku terima...Tapi aku berjanji aku akan cuba terbaik & xkan patah semangat...Semoga kita akan sama2 berjaya sahabat2 sekalian...Doakan utk kejayaan kita & ISLAM...

0 komen:

~...~untukmu tetamu~...~

  © HMC-Blogspot-Template pUtrAjAyA by HMC dot com sept.2009

Back to MENU