Di sini aku bermula..

Khamis, 3 September 2009

Alhamdulillah...Bersyukur aku ke hadrat Ilahi,dengan limpah kurnia NYA,pertolongan NYA,rahmat & nikmat yang telah di berikan oleh NYA,aku dapat bertahan & hidup di muka bumi ini..Aku masih di berikan nikmat IMAN & ISLAM...Itulah nikmat yang paling besar n aku harap TUHAN akn kekalkan dua nikmat ini kpd aku..Pujian bg ALLAH juga kerana telah memberi aku peluang utk mewujud kan blog ni...Syukran juga kepada sahabat2 yg membantu aku dlm membina blog ni..Aku akan guna kan blog ini utk menyampaikan dakwah2 & kebenaran...Segala kekuranagn & kesilapan,maaf kupohon dari semua..Teguran yg membangun amat diperlukan dlm meneruskan impian ku ini..Segala yang baik,datang dari ALLAH & yang buruk datang atas kelemahan diriku sendiri...***yakin lah bahawa ALLAH sentiasa bersama kita..***

0 komen:

~...~untukmu tetamu~...~

  © HMC-Blogspot-Template pUtrAjAyA by HMC dot com sept.2009

Back to MENU