Kekuasaan PENCIPTA yang mencipta

Khamis, 1 Julai 2010

Bismillah wa Subhanallah..
Seumur hidup aku,ni la pertama kali aku tengok benda ajaib ni..Bukan setakat dapat tengok,dapat rasa sekali..Memang ta'jub aku dengan kekuasaan Tuhan..ALLAH maha besar..maha berkuasa..Benda ni pun aku dapat dari blog member aku..Kita kongsi la ape yang bermanfaat untuk semua..Cakap saje xde guna maaa,..cuba korang tengok sendiri kalau x percaya,..Tengok dengan mata n hati sambil berfikir sejenak..cuba la...

Korang cume tengok 3 titik kat kalimah ALLAH tu dalam 10 saat then terus pandang dinding kosong,.xpun pandang la ape yang patut..Tempat luas ker..Sebab aku tengok dalam gelap pun nampak hasilnya..Cuba dulu..Cube tengok ape yang korang nampak...Kalau x nmpk korang cuba lagi n muhasabah diri..Bersihkan hati..

0 komen:

~...~untukmu tetamu~...~

  © HMC-Blogspot-Template pUtrAjAyA by HMC dot com sept.2009

Back to MENU