25/07/2010-genap 3 tahun permusafiran ku..

Ahad, 25 Julai 2010

''Salam..Hari ni ulangtahun pemergianmu kebumi anbiya yg ke3..Rindunya kami..Tapi demi masa depan..Abah sekarng kat sekolah uda''tu mesej dari Abah aku..Terkejut gak mula2..Aku pun x berapa ingat.,sebab alarm kat phone aku setting jam MESIR..Jam MALAYSIA cepat sikit..Tu yg abah ucap awal2..Yang hantar aku kat KLIA masa tu family aku((kecuali Nurul))mak ngah n pak ngah..Bakal isteri aku pun ada..heheh..Aku datang  MESIR naik flight Qatar Airways..Group fligh dengan aku dulu lebih kurang 20 org  la..Semua student ''persendirian''..Sampai MESIR ada ikhwah sambut..Mula2 bg makan dulu..Memang sedap n kenyang..Sewa rumah kat Bauwabah Ula Hayyu 'Asyir sebelum aku tauzi' DUMYAT..Sekarang ni semua dah wat haluan masing2..Ada yang dah kawen n ada anak,ada yang sibuk bussiness,ada yang duk muhafazh je..heheh..Sedar x sedar dah genap 3 tahun aku kat  MESIR ni..Sekarang aku tahun dua mengulang..InsyaALLAH najah leh naik tahun tiga..Kalau x ulang,comfem dah tahun empat sekarang ni..Ape2 pun yakin n redho dgn rezki kita..Rasa macam kejap pun ada,rasa macam dah lama pun ada..Tapi ilmu.,amal.,ibadah.,rasa macam x bertambah pun..Rasa macam kosong je..Exam pun result x power..Mak..Abah..Kawan2..Doakan semoga permusafiranku n pemergianku kebumi anbiya' demi mencari ilmu mendapat keberkatan n beroleh kejayaan dunia akhirat..rindu MAK.,ABAH.,ADIK2,MAYA..Rasa macam x sabar nak tuggu tahun depan..Nak balik MALAYSIA..

gambar kenangan semasa fligh dari KLIA ke CIA..25/07/2007

0 komen:

~...~untukmu tetamu~...~

  © HMC-Blogspot-Template pUtrAjAyA by HMC dot com sept.2009

Back to MENU