Galeri Muktamar PMRAM & Bezday Party 2010

Selasa, 20 April 2010

Muktamar PMRAM 2010
Gambar yang ada masa muktamar..x banyak sangat aku tangkap sebab x leh nak tangkap gambar..DILARANG..Kalau nak tangkap,suruh ajk,so malas la nak bagi dorang pegang camera aku..Ape2 pun ni kenangan  & pengalaman 1st aku pergi muktamar PMRAM..no komen la..Bangga gak la jadi PERWAKILAN DAMIETTA walaupun dalam dewan tu dah boring tahap gaban..Kalu ada rezeki tahun depan aku nak jadi PERWAKILAN SELANGOR lak n tahun 1 lagi PERWAKILAN WILAYAH KL..Tu pun kalau ada peluang la...
Birthday Party 2010
ni la gambar yang aku mampu upload masuk dalam blog ni..Kalau nak masuk semua gambar,xdapat la sebab ada 160 keping..Lagi2 masa nak upload line lak wat hal..Nak tengok gambar lagi ada kat FB aku..HM..Saja wat jamuan 4 hari lepas bezday,.Sebab busy sangat..Tq kepada KEZAMBO CATERING n BATCH aku 2007/2008 yang membantu menyiapkan jamuan ni sampai setel kemas..Tq gak kat semua warga DUMYAT yang hadir..Aku bajet 120 yang datang,tapi lebih kurang 90 je yang datang..Kire ok la..Tq gak kat DPM Damietta yang bagi aku pinjam markaz untuk wat jamuan..Ape2 pun paling aku nak ucap time kasih kat mak abah aku sebab dorang la yang hulur duit..Kalau x,xdapat la makan nasi ayam..Ha,paling x lupa tq gak kat yang bagi hadiah,..Dulu dapat jam B.U.M.,tahun ni dapat jam TIMEX..Ape2 pun aku hanya mengharapkan ukhwah yang kekal di antara kita..




0 komen:

~...~untukmu tetamu~...~

  © HMC-Blogspot-Template pUtrAjAyA by HMC dot com sept.2009

Back to MENU