Family day AIRPORT..

Khamis, 22 April 2010

Bismillah...Hm,Dalam keboringan yang melanda diri,.tiba2 teringat pasal futsal yang abah bagi tau aku..Bila ada masa lapang,baik aku post sesuatu..Gambar ni semua aku dapat dari member abah aku,.ZARIZAL..Family day shift CHARLIE..So dorang wat main futsal kat area SALAK TINGGI,SEPANG..Dekat dengan WRP..Yang pergi family day ni cuma abah n adik je.,Sebab yang lain busy..((Kalau dulu aku yang rajin follow abah.,Mana abah pergi biasenya aku akan ikut.,Lepak kat tempat keje abah pun aku dah biase ikut,.tengok bola kat tesco,kuar minum2..macam2 la..Tapi sekarang adik yang ganti tempat aku))Mak macam biase la busy dengan bussiness dia..Alang lak xde la busy cuma dia bukan nak sangat lepak2 ni..Uda lak kalau balik cuti,comfom tido jer,xpun jumpa member2 dia..Nama team futsal abah GUDANG GARAM FC..Dapat no3 dalam tornement ni..Abah jaringkan 3 gol..Hebat gak..Dapat la bawak balik hadiah beg..Dalam team tu abah la ''OTAI''sebab yang lain muda2 lg..Tapi semangat tetap tinggi..Bangga along..Kalau kat taman main takraw la,badminton la..Semangat macam orang muda..Along je dah stop sekarang..Ape2 pun tahniah atas futsal ni..Nant kalau along balik,,ada event AIRPORT wat,along nak join lak..Kim salam kat member2 abah yang along kenal dalam tu..Dah ada anak dah dorang..Along rindu abah sangat2..

0 komen:

~...~untukmu tetamu~...~

  © HMC-Blogspot-Template pUtrAjAyA by HMC dot com sept.2009

Back to MENU