Kenangan Aidil Fitri 1431H..

Sabtu, 18 September 2010

Bismillah..9 Syawal hari ni..Baru rasa ada mood & masa nak upload gambar & citer pasal raya..Sebab sebelum ni computer asyik wat hal je..xpela,,Semua ni ujian..Alhamdulillah program hari raya berjalan lancar..Meriah la jugak..Memang standart raya kat overseas macam ni..3 tahun raya kat Dumyat,setahun kat Syibin.,Macam ni la program nya..Ramai tetamu yang hadir..Dumyat masih satu hati..Aku nak ucap ribuan terima kasih kat member yang tolong aku dalam masakan..Tq kat hairun,syafiq salehudin,syafiq shahrudin,meon,jawa,amali & syukri..Ni semua chef2 besar & hebat..Tq sebab korang sudi tolong aku..x lupa gak kat semua warga Dumyat yang datang gotong royong..Sory la kalau masa aku handle masakan,menu x sedap..Nak cakap x cukup,x mungkin kot..heheh..sebab lebih banyak..Sory la kalau ada kekurangan dalam memegang tugas ni..Kalau ada komen.leh la datang rumah aku..Di kesempatan ni gak aku nak ucap selamat hari raya..Maaf zahir batin..Sory ada salah silap dalam perkenalan kita..Halalkan ape2 yang patut..Semoga ukhwah kita berkekalan..Mak,,Abah.,Maya.,tahun depan along balik Malaysia kita raya sama2..Nurul pun balik,so lengkap lah balik family kita..selamat hari raya..

Gambar sekitar hari raya.. 
((sikit je yg rajin di upload.,ada lg kat facebook,nak lg bnyk kat dlm computer))

0 komen:

~...~untukmu tetamu~...~

  © HMC-Blogspot-Template pUtrAjAyA by HMC dot com sept.2009

Back to MENU