Selamat Berimtihan MAHASISWA AZHAR..

Jumaat, 8 Januari 2010


                                                                                                        Salam..Ape kabo..Rasa macam dah lama x menulis dalam blog ni lak..Kadang2 rasa macam sibuk dengan exam,kadang2 rasa macam malas lak..huhu..Hm,kali ni aku nak citer pasal exam aku kali ini..Exam tahun 2010..Exam tahun dua mengulang..Semoga aku tabah n kuat study dalam tahun yang penuh mencabar ini..Mana x mencabar,ulang 10 madah,banyak tu..Kalau sangkut lagi,peluang last la aku berada dalam AZHAR ni..Semoga ALLAH menjauhkan aku dan kawan2 lain dari kegagalan..Semoga kami semua dapat keberkatan dalam menuntut ilmu,,dapat berbakti untuk AGAMA n BANGSA..Ape yang paling penting sekarang ni usaha sampai 'lebam',lepas tu doa n bertawakkal pd ALLAH..Yakin dengan rezki n qada' qadar..Kawan2 kat MESIR,semoga korang semua berjaya,mudah menjawab exam kali ni..Doakan kejayaan kita bersama..
Kat sini aku nak mohon maaf atas segala kesalahan aku kat korang..Mana tau aku ada wat korang sakit hati ke,ape ke..hehe..jgn lupa doakan aku naik tahun3..Untuk mak abah,along nak mintak maaf gak klo ada salah silap..Along akan cuba terbaik dalam exam kali ini..harap2 kejayaan bersama along..Doa n redho mak abah paling along harapkan..Ha,untuk syg lak.,sory tau kalau ada salah silap..Sory x dapat layan awak sangat bulan exam ni..Sory gak syg sbb kurang msj syg..mahal..hehe..doakan sy tau syg..Kawan2,guru2 n yg mengenali diri ini.,seribu kemaafan kupinta,doakan kejayaan ku dalam imtihan kali ni..

0 komen:

~...~untukmu tetamu~...~

  © HMC-Blogspot-Template pUtrAjAyA by HMC dot com sept.2009

Back to MENU